A Future That Won't Let You Disagree

7 days and counting!

De senaste dagarna har jag försökt göra så mycket som möjlig och jag har faktiskt hunnit med mycket:
  • Räknat min samling med gamla mynt och kollat upp det ungefärliga värdet
  • Hittat en ovanligt mynt, värde upp till 6000 kr, för att sedan konstatera att det var falskt
  • Varit med min älskling
  • Ätit middag hos Elias Mamma för sista gången på ett bra tag
  • Haft slumberparty hos Anna
  • Köpt en datamus
  • Fredrik har fixat program till min dator och allmänt hjälpt mig förstå den - Tack!
  • Haft flyttfest, en mysig kväll med vännerna :)
  • Fikat och ätit middag med Anna 
  • Sett Inglorious Basterds <3
  • Haft fotosession hos en profesionell fotograf med Systeryster!
                                    ...och mycket mer!


Myntet jag hittade, ett österrikiskt guldmynt, men som man ser är det silver under och därför inte äkta.
"TU DOMINE SPES MEA. 1752 - FRANCE D G R I S A GER IER REX"
Men det är vackert ändå! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Självklart! Det är ju bara kul när sånt händer^^



"Tur" att myntet inte var äkta då, nu får du ha kvar det och njuta av dess skönhet!

2009-08-23 @ 22:45:40
URL: http://aliblyerts.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är så roligt och givande att vara med dig! = )

Kommer sakna! Vi pratade mycket om Paris idag och jag bli mer och mer svunds du kommer att ha the time of your life :*

2009-08-26 @ 21:38:37
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0