Sista Arbetsdagen!

Så idag är det sista gången jag arbetar på Bion, förhoppningsvis får jag komma tillbaka när jag kommer hem (om jag vill dvs). 

Idag har jag  varit på stan och fikat med Elin. Riktigt trevligt att få prata av sig lite, vi träffas alldeles för sällan! Sedan klurade vi lite på vad jag ska ge i presenter till värdfamiljen, jag hade tänkt köpa en Astrid Lindgren film men inte så kul för barnen att få när ingen finn med Franskt tal eller text :(
Så gick på Turistbyrån, där fanns en jättefin osthyvel till föräldrarna och ett par fina sockar med älgmotiv, men vilket barn skulle bli glad för något sådant?

Så, tänker köpa en ABBA-skiva till den 9-åriga flickan, ett mjukisdjur i format av en älg till den 4-åriga pojken och sedan återstår den 11-åriga pojken. Fick tipset att köpa något sorts spel på Teknikmagasinet av en kompis till Bella, vilket var en bra idée! Och på tal om Bella så lyckades hon med teoriprovet idag, så Ett Stort Grattis till henne!

Ikväll kommer jag även få ett samtal från Pappan i familjen och så ska vi prata lite. Ska skriva upp alla frågorna jag har så att jag inte glömmer något!

Kommentarer
Postat av: Big sis

Vilken bild?! =P



Lycka till ikväll med samtalet

och sista jobbarpasset.



KRAMIS

2009-08-25 @ 16:57:24
URL: http://fridda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0