The desperate colors of fall

Självklart så ringde in pappan i familjen på tisdagen. Han ringde senare under kvällen då jag var oförmögen att svara och lämnade ett meddelande om att de hade varit på bio och därför glömt bort samtalet. Så igår kväll ringde han istället, och samtalet kändes bra.  Jag fick svar på alla mina frågor och jag ser fram emot att träffa dem på söndag!

Packningen är påbörjad. När jag väl hade tagit fram de kläder jag verkligen ville ha med insåg jag att det var väldigt lite kläder... Jag kan nog nästan ta dubbelt så mycket kläder med mig! Det fick mig att inse att det kommer nog inte bli lika jobbigt som jag trott.

Igår fixade jag även födelsedagspresent till Elias, thihi bara sådär några månader i förväg!
Sedan kom han, Agnes och Stina hit vilket var riktigt roligt. Jag kommer sakna er!



Vi såg även  The Great British Body, en kort spinn off serie av Stilpoliserna.
Den gick ut på att de skulle göra många tester för att ta reda på fakta om den brittiska kroppen + samla ihop så många som möjligt som ville vara naken med dem när de skulle skapa deras kolossala konstverk av människokropparna.
Kort sagt så var det rätt underhållande.


 Och självklart var Trinny och Susannah också med och näckade.

Det var roligt att hinna med att vara med Stina och Agnes en gång till innan jag far! De ska tydligen skapa en grupp "för de som bli kvarlämnade i Skellefte" eller något, där de ska ha aktiviteter som Kramkvällar och Disneykvällar!  <3

Idag ska jag fortsätta att packa och jag ska även träffa Anna när hon slutar skolan så ska vi gå och äta på Matfesten!
Det blir myspys.

Kommentarer
Postat av: Big sis

hörde du fröken mvg-barn.

känns bra att du kan glömma bokstäver när du skriver.

Tänker på meningen "Självklart så ringde in pappan i familjen på tisdagen."

Man småler när man läser hihi!



KRAM

2009-08-28 @ 15:45:16
URL: http://fridda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0