“What we do for ourselves dies with us. What we do for others and the world remains and is immortal.”

- Albert Pine

Vid fyra tiden idag for jag och Anna till Matfesten, väl där träffade vi på Jesper Mattsson som slog sällskap med oss. Både jag och Anna köpte vår mat på Tommys kök-ståndet, oxfilé/ laxfilé med sås och ungsbakad potatis medan Mattsson köpte Souvas. Det var riktigt trevligt. Till efterrätt åt vi varsin Glass Toast, vilket var en underlig maträtt med ganska god. Sist men inte minst köpte vi godisremmar efter Anna tjatat lite, och gissa vem som blev missnöjd över sina val om inte Anna? Det slutade med att hon knappt åt en halv rem, så kan det gå om man väljer att testa lite nya saker.

Nyss såg jag ett avsnitt av Criminal Minds som heter Riding the Lighting, vilket är ett av de bästa från säsong 1.
Det är så sjukt känslsamt och bra gjort, jag gillar det verkligen!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0