Paris says la suède!

En nästan färdigpackad väska på tretton kilo. Ett handbagage som inte ens är packat. Dock ligger det blivande innehållet på min säng.

Bara en bok att läsa - fransk dessutom. Får väl köpa mig en till om man blir uttråkad/ jag ahr tänkt föra över en ljudbok till min mobil, dock så har jag redan lyssnat på alla förutom 10 små negerpojkar och den är på svenska med tråkig röst :( 

Mentalt vill jag bara iväg nu, hur ska jag kunna somna när jag är så hyper? Jag far imorgon vid 8 och kommer att komma fram till mormor och morfar vid 23, alltså efter 15 timmars resande - det vill säga om jag har tur!


Sedan läste jag på min systers blogg att det troligtvis inte kommer bli så mycket av ett julbord på julen. Det är super! Jag äter faktiskt hellre mat som jag gillar än mat jag måste äta för det är tradition. Och hur som helst kommer nog jag få äta rester av julbord hos Elias :(

Kommer till Skell annandagen, har tänkt träffa folk från klassen den 27e men eftersom det är min gamla klass hör folk inte av sig och det kommer sluta med att vi är hälften. Så om det är någon annan som vill komma är det bara att höra av sig!

PEPPPEPPEPEPPPEPPPEPP!

La Suède - je viens! (ou je vais essayer)
Goggle translate: Sverige - I come! (eller jag ska försöka)

Kommentarer
Postat av: Fanny

God jul Sanna!

Idag har jag haft både lite amerikansk jul och svensk! (Eller finsk Vasajul hemma hos Johan och Melissa)



Juldag imorgon med morsfars, Filip och Axel

Vad är jul utan familjen?



Jag saknar dig, hoppas resan gick bra!

julpussar till dig vännen!

2009-12-25 @ 05:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0