Paris says mieux

Bästa natten på några dager - vilken motsats till igår!
Jag kunde inte somna på grund av tryck på bröstkorgen men när jag väl somnade!
Jag sov till kl 12, visserligen var de uppe kl 8 och sen kom städtanten... Men jag sov på gott till allt stök.
Utan att ens störa mig på det... ...Det är nog första gången i världshistorien.

Idag känns det mycket bättre, hostan sitter inte lika långt ner i lungorna utan mer i halsen vilket känns positivt. Dock så får jag ta det lugnt och inte ta ut segern i förskott. Blir fortfarande lätt trött av knapp ansträngning.

Nu for mormorn och Aurélien, han var ledig från skolan idag, och jag kommer vara ensam hemma till på söndagkväll. Tänk om jag hade varit frisk!

Men har jag fått låna mormors urgamla symaskin, så jag har då lite jag kan göra i helgen :)
Spännande spännande, hursomhelt så lär det gå fortare än om jag fortsätter sy för hand!

Snart kommer jag få besök av Friederike, vad roligt att få vara lite social med de i min egen ålder igen. lena skulle egentligen också komma, men hon är hemma med sjukt barn...

Positiva tankar inför dagen!

Kommentarer
Postat av: Tarja

va skönt att du mår bättre. hoppas att det håller

i sig. Kramar

2009-12-04 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0