Paris says muse?


Julpynt blandat med grön gräs och blommor - julstämning?


Idag har det hänt två viktiga saker.
1. Jag drömde på franska (dock så fyllde jag på med svenska ord då jag inte kunde de franska)
2. Jag har upptäckt att Muse har konsert i juni.

Nummer två är viktig, jag måste bestämma mig snart så inte biljetterna tar slut. Men jag vet ingen som vill gå med mig, vilket kommer nog vara det svåraste problemet.
Jag vill ju helst se Regina Spektor live, men då hon sviker sina fans i Frankrike(4 spelningar i Sverige under december) så måste jag ta det näst bästa. Muse!

Annars har mina drömmar börjat bli enformiga, köra bil och om barnen. Och när jag pratar om bilar!

Det var världens idiot som körde en bil framför mig. På väghållningen och hur han betedde sig verkade det som att det antingen var första gången han körde bil eller att det var 20 år sedan han körde sist. Betydligt värre än mig när jag kört vilse. Han vinglade fram på vägen, körde 30 där det var 60, stannade på påfartssträckan och det var ingen bil i sikte, körde sedan 40 på 90 väg och ja, han skapade kalabalik för oss som körde bakom honom.


Men nu måste jag gå, spontanbestämde med Lena nyss att vi ska ta en prommis nu.

13 dagar tills jag är i Sverige igen!

Kommentarer
Postat av: Elias

Du får väl tvinga med dig någon på konserten! ;) Enkelt, liksom!

2009-12-10 @ 23:49:06
Postat av: W

Jag tycker inte om Elias :P

2009-12-11 @ 15:07:52
URL: http://iamrhino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0