Paris says release me



Är det bara jag som tycker det är roligt hur Idol-Agnes har lyckats?

Hon har tydligen skrivit på för ett av USA:s största skivbolag och ska efter jul jobba med Lady Gagas "publicitets team". Kort sagt kommer Agnes snart vara en hit på skvallertidningarna och skandaler kommer uppstå. Dagens mediavärld är helt enkelt skruvad.

Den här musikvidieon är en av de konstigaste jag har sett. På något sätt känns det som Shakria blandat med Spice girls = hur gick det till?


Just nu håller jag på att förbreda mig för min 15 timmars resan "hem"(till mormor och morfar). Jag far tidigt onsdag morgon och kommer nog komma fram vid 23.00. Galet!
Jag ska åka med Ryan Air och det var kaos på skavsta igår så jag hoppas att de lyckas fixa till allt innan jag ska fara.

Jag har två stora frågatecken kvar att besluta mig om.
Ta med datorn?
Jag hade inte tänkt göra det men då den har visat upp en sämre skick än normalt på sista tiden vore det bra om någon snäll person kunde kolla lite på den. Och det andra problemet är att mitt virusprogram går ut den 10 januari.

Ta mig bagväska(som jag kan bära som ryggsäck) eller resväskan?
Jag ska ha med mig en champagneflaska åt mina föräldrar = säkrare med med resväskan. 
Mina presenter är lättare ett få med mig om jag har resväskan, plus att om jag tar datorn måste jag ha en ryggsäck under resan = bättre att ha resväskan.
Jag får skjuts till stationen så jag slipper dra den.
Tillbakavägen spelar det itne så stor roll. 
 
Som ni kanske märker lutar det åt resväskan trots att det är jobbigare. Uppskattar synpunkter!

Kommentarer
Postat av: big sis

Tror din msn har virus.. för du hade skickat till mig i helgen om nått bantningspiller haha!



Jag kan ta me min dator till Mummu om det är så att du kan visa bilder för hela släkten..



Hoppas resan går bra!!!!!

KRAMISAR

2009-12-21 @ 13:34:52
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Elias

Du, det har hon skickat till mig i över 6 månader nu! :P

2009-12-21 @ 15:14:22
Postat av: Elias

Du, det har hon skickat till mig i över 6 månader nu! :P

2009-12-21 @ 16:10:16
Postat av: Tarja

du måste kolla upp reglerna med ryan air

om du ska ta med datorn. det var något jag läste när

jag bokade biljetten, minns inte men det var något!



kram

2009-12-21 @ 17:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0