Paris says trött

Inatt var det fruktansvärt.

Fast jag var grymt trött kunde jag inte somna. Hostan gick in i ett av de värre stegen.
Låg i säng halv 12 men somnade inte innan 3. Och därefter hostade jag så mycket att jag vaknade till hela tiden. Jag tror jag fick max 4 timmars sömn. Det var helt enkelt sjuk jobbigt att stiga upp halv 8 och hjälpa fyraåringen till skolan. Trots huvudvärk och illamående gick det faktiskt bra, jag hade lite tur och fick honom på bra humör.

Helt slut spenderade jag förmiddagen framför serier och åt lite soppa när frukosten ahde varit svår att få ner. För att säga om hur franska jag ahr blivit gick jag på ostjakt till soppan. Tror det eller ej så kunde jag knappt hitta någon ost för ovanligheternas skull! dock så hittade jag ost tillslut, i en av frysarna. Perfect!

Sen somnade jag halv 12 och vaknade kl 3 av att jag hostade igen. Det sjuka är att jag sover längre och bättre på dagarna, därför känns det som jag har börjat vända lite på dygnet. Kanske är det för jag tar medicin morgon och kväll, och det fungerar bättre på mogornen? eller kanske för att jag helt enkelt är för slut efter den sömnlösa natten?

Bieffekt och det som gör att jag känner mig sjuk, förutom de hostaatacker då det känns som jag ska kräkas eller kvävas, är att jag är konstant trött. Kanske inte så konstigt då syren som ska ge mig energi ger mig smärta och nog inte kommer fram till 100 %.

Nu ska jag ta och äta lunch - halv 4!

Kommentarer
Postat av: Lena

Bli frisk människa! Jag kanske tittar förbi i helgen, men bara kanske för jag är rätt förkyld. Inte så att jag känner mig sjuk men jag är väldigt snuvig så idag köpte jag 15 paket näsdukar så nu jäklar ska här snytas! ;)

2009-12-03 @ 23:06:21
Postat av: Fanny

Stackars dig sanna :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0