Paris says tired

Jobbig dag, jobbiga barn och jobbig förkylning. Tur att jag kan vila upp mig på helgen. Justja, sitter barnvakt 2/3 av helgen. Jippi.  Jag orkar inte med att besriva dagen så mycket.

Skola. hämta barn. hämta fler barn. Tjaft i bilen om radion. Trafik. hemma en halvtimma senare än vanligt. Bråk med barn. Barn bråkar med varandra. Laga mat. Barna leker med varandra och skriker mycket. Lyckas få dem i säng.

Det jag ahde tänkt komma fram till igår med pratet om bilen var att jag numera oftast bara växlar till 2an vid trafikljus. Det försvann någonstans i mina tankar. Anledningen är att så länge det inte är uppförs så går det bättre, vilket är lite skumt då jag har gjort detta omedvetet. En annan sak jag ahr tänkt på är att jag gärna skulle vilja ah en bland CD med svenska bra låtar på att ha i bilen de dagar radion sviker. En sådan skulle var toppen att få till jul!

Sen måste jag bara påpeka att min lins ha blivit lite konstig medan jag skrivit så jag ser suddig på ena ögat. Det blir att ta ut inatt.

tr;dl: Sanna vill ha en Svenska favoriter-CD att ha i bilen, har du tid över? Gör en sådan till henne, allt som Hampus inte lyssnar på uppskattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0