Paris says 5 days and counting



Innan min älskling kommer hit!
När jag nämner min älskling får vi inte glömma det här http://norran.se/familj/firare/article348552.ece

Idag sitter jag barnvakt till klockan blir 1 sedan kommer mamman hem och tar över ett tag. Synd bara att det regna, jag hade planerat att ta en långprommis. Kanske får ta min planerade tupplur som inte blev av istället.

Igår var fyraåringen också sjuk, men pappan stannade hemma så jag kunde fara till skolan. Vi håller på med subjunktiv(Detta ord finns inte ens med i firefoxs stavningsprogram), vilket går förvånansvärt bra. Ibland knyter dock hjärnan knutar på sig själv.



Kommentarer
Postat av: Elias

Mnåå, det var verkligen gulligt och högst oväntat :]



Förresten så hade vi en lite konstig diskussion vid matbordet, Siv hävdade nämligen att eftersom jag far på måndag så är det 4 dagar kvar tills jag far till Paris, jag hävdade bestämt att det var 5 dagar kvar!^^

2009-10-21 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0