Paris says "I walked on a lake"

Det är mycket som har hänt i veckan men jag har varit för trött för att uppdatera på ett tag.
Har haft en jobbig vecka när mamman har varit i New York och pappan har börjat jobba väldigt tidigt.
Har därfört fått ta hand om tre ungar på morgonen och farit och flängt för att lämna alla på rätt skola.

Det har gått hyfsat bra ändå.

Igår fick jag parkeringsbot, vilket jag tyckte var konstigt eftersom mamman i familjen hade sagt att det var gratis parkering där. Men alla andra bilar där hade också fått det så jag kände mig inte ensam. Tydligen var man tvungen att ha en P-skiva och man fick max stå där i 3 timmar - vilket inte funkar för mig osm är borta i minst 4. Jag tycker det är bra att de inte informerat mig om detta men jag tror de kommer betala min STORA böter på 110 kr. Alltså ingenting nästan.

För övrigt så tänkte jag säga att jag har sett en fladdermus.

Idag ska vi baka bullar här hos mig, vilket jag har peppat inför hela veckan. dock så är städerskan här så jag tänkte gå och informera henne om situationen så hon inte blir helt förvirrad när det kommer massa tjejer hit.

En rolig ska var att igår på bussen så frågade en jättegammal tant oss var vi kom ifrån (hon kollade mest på mig). Hon pratade bra engelska för att vara så gammal. Hon sa även att hon hade varit i Sverige ett år och att hon hade "gått på en sjö på vintern". Awesome tant alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0