Paris says isn't this heaven

Att äta svenskt bröd til frukost. riktigt gott svenskt bröd dessutom.
Det lilla som saknas är ett glas o'boy och jag har lagt till den mer mörk choklad o'boyen i min mentala handlingslista.

Jag hade inget att oroa mig över. Imorse dvs typ en timma sedan steg jag upp och efter ett tag hörde jag ljud från över våningen. Fyra åringen sken upp när han såg mig " Tu veux jouer avec moi?/vill du leka med mig?" och sedan berättade han att det var en stor harkrank på toaletten(den smet in när Frederika och Lena for hem igår).
Han gav mig sitt svärd och så påbörjade vi jakten!

I slutet så tror jag att jag dödade den men kroppen försvann så jag har inga bevis.

Just nu sitter han och se en film och jag ska påbörja att se Vapenbröder som en snäll ÖLena gav till mig igår :)
Btw så har jag ont i käkarna efter att jag varit med Lena och Frederika mer än tio minuter eftersom vi skrattar så mycket.

Igår beslutade vi oss för att vi skulle översätta allt vi sa till på de fyra språk vi använder - svenska, engelska, franska och tyska. Och att vi på så sätt kommer lära oss betydligt mer - synd bara att det tar minst 3 minuter att säga "Hej". 

Kommentarer
Postat av: Big sis

men guuh så söt han verkar den lilla 4-åring!

Härligt att döda små kryp med svärd.. kanske ska byta ut min flugsmälla.



Det finns två forstättningar efter

Jahan Falk-Vapenbröder.

Började se 3an Johan Falk-National Target

igår sååå spännadne, men orkade inte se hela..



Kramis!

2009-10-10 @ 11:17:05
URL: http://fridda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0