Paris says longing for you

Elias är i Paris just nu, synd bara att jag är hemma (då menar jag hemma i Bailly).
Men ska fara iväg efter lunch iaf! Underbart!

Hade tidigare pratat med mamman om den här dagen och då hade hon sagt att jag kunde fara iväg efter lunch och ta ledigt. Men imorse mindes hon inte detta utan frågade när jag skulle komma hem. Så vi pratade om det och för en gångs skull var hon flexibel och sa att det var lugnt. Nog för att jag annars hade kunnat ta hit Elias på middag ^^

Jag kommer nog inte vara så aktiv på bloggen i veckan, med både Elias och Anna här! Detta kommer bli awesome och jag längtar ihjäl mig till i eftermiddag :)

Nu ska jag gå och få fyraåringen i duschen.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge :)

Postat av: Siri

Ha det så kul nu! Och slit inte ut er i förtid ;)

2009-10-27 @ 22:29:42
URL: http://sirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0