Paris says what are you going to do with you life?!

Jadu, Jag har börjat fundera mer seriöst på detta och bli alltmer förvirrad.
Vad älskar jag/Vad intresserar mig/Vilka är mina starka sidor plus nackdelarna med allt jag funderar på. 

Fashion designer - pallar jag alla tävlingsinriktade saker/press på att skapa?
Psykolog - Är det något som passar mig som yrke?
Sömmerska är nog inget man kan leva på i Sverige, kanske bli filmklädersskapare?
Lärare?

Jag vet vad jag gillar och är bra på - att få dessa att passa i yrken är svårare.

Kommentarer
Postat av: Seija

Det kommer att klarna! varför inte språkforskare eller något dylikt.

2009-10-23 @ 18:42:36
Postat av: Fanny

jäkla framtidsmörker :S jag har fortfarande inte blivit klok på det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0