Paris says whatever

bild: Triumfbågen förra söndagen.

Igår var jag, Lena och Frederika i Parly 2. Ett stort shopping center ca 10 minuter med bil härifrån.
Det som är synd är att det nästan bara är märkesaffärer = lite väl dyrt för en Au pair.

Dock så införskaffade jag mig ett par lila stickade vantar med vita renar på, ett par lila-svarta benvärmare och en lila-svart-vitt linne. Lila, svart och vitt är mina färger just nu ;)



Ikväll ska vi äta middag vid Sacre-Coeur, sedan är planerna att fara på Rockbar och sedan till La loco. http://www.laloco.com

Och dansa till tågen hem börjar gå igen.

Jag, Lena, Frederika, Hanna och Maja - Det kommer bli Awesome! Om jag nu inte blir trött innan 12.

Kommentarer
Postat av: Elias

Efter att ha sett på introt till laloco kan jag inte säga att jag är överförtjust^^

2009-10-25 @ 02:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0