Paris says writing ain't that hard

Förra veckan satt jag och övade att skriva med Aurélien, och igår kväll skrev han sitt namn helt själv!
Otroligt roligt :D Mamman blev riktigt imponerad.

Skolan blir roligare och roligare mer och mer intressant för varje dag. Jag lär mig mycket småsaker även om jag tycker inte om pedagogiken.

Har börjat fundera på vad jag ska göra i helgen, på söndag ska det bli volleybollturnering mot den norska och danska kyrka. Det blir skitkul!

Har även börjat fundera på vad jag ska ge syrran som snart fyller år - tur att jag har längre tid på mig än om jag skulle varit hemma! Jag ska skicka paketet med Elias, som förövrigt kommer hit om mindre än 2 veckor!
Och sen kommer Anna hit!
Snacka om spännande och skitkul vecka det kommer vara :D


Kommentarer
Postat av: Big sis

Åh present me like! Bra ide att skicka med Elias hehe!



Du kommer få en härlig vecka med Elias och Anna,

nått att se fram emot när skolan känns sådär..



Kram kram kram från mej

2009-10-13 @ 22:47:13
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Elias

Jag kommer bli värsta packåsnan, frågan är om jag rymmer något åt mig själv? ;)

2009-10-14 @ 17:27:45
Postat av: Elias

Jag kommer bli värsta packåsnan, undrar om jag kommer att ha någon plats kvar åt mig själv? ;)

2009-10-14 @ 18:53:35
Postat av: Fanny

snygg omformulering elias, din sittplats på hemvägen kommer att vara ockuperad av sannasaker!

Postat av: Elias

Blir bara less på kommentarerna :P Skrev den ena först, men bloggen registrerade den inte, så 1,5 tim senare skrev jag en ny, och DÅ registrerades även den första >.<

Aja, så kan det gå :P

2009-10-15 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0