Paris says beaucoup bisous

Idag har varit en lugn dag. Jag fick sovmorgon så jag sov till kl 9 och tog sedan av mig öronpropparna, det var tur att jag hade dem för Farfarn höll på att sätta upp hyllor i rummet intill. Han bad om ursäkt och sa att han trodde jag var på skolan, och jag sa att det var lugnt och jag sovit gott.

Under dagen såg jag lite serier, läste, for och handlade blåbär och gjorde min läxa. I början blev jag helt nollställd av läxan så jag tog en promenad och tog ta i den sen, det gick bättre då och jag flummade ihop en konstig berättelse. Jag antar att det inte är innehållet utan grammatiken som är viktig.

Sedan hämtade jag upp Aurélien från fritids. Efter det har vi lekt i mängder. Vi har gömt oss under sängen från monster, lekt skola, byggt bilbana och kraschat bilar.

Sedan åt vi middag, och efter ett fall i trappen kom Farfarn hem i perfekt timing så Auréliens humör inte sjönk. Så resten av kävllen gick bra och när jag la honom blev jag överröst av pussar. Så många att jag när ajg trodde det var klart drog han mig lite i håret för att få ge mig fler. Det är kul att har börjat tycka om mig så mycket nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0