I spent the night with spiderman



Igår hörde jag en konstigt ljud och tänkte "Tänk om det är är en stor spindel i mitt rum, och så skulle jag sova fast den var här. Åh, sluta tänka sådär, det är säkert inget."

När jag steg upp på morgonen satt en decimeterstor spindel på väggen i mitt rum, som tur var i det motsatta hörnet från sängen. Jag skynda dig mig till frukost bordet och sa till pappan "It is a gigantic spider in my room!" När jag visade var den var så var det inte bara en utan två! Den var så stor att pappan skämtade om att det vara the Spiderman, och att jag fick två på köptet av en!

Mitt rum har avrit en fristad, men nu känns det inte lika bra.



Sen var jag på skolan och gjorde mitt muntliga prov, och det gick väl hyffsat. Jag klarade iaf samma nivå som skriftliga. På det skriftliga provet hade jag ungefär hälften rätt så ajg ligger drygt i mitten av grupperna.
Det finns nivå: A1(kan inget), A2, B1 (jag), B2, C1, C2 (flytande franska)

Efter det for jag med några Amerikanska tjejer, en holländare och två svenska tjejer till en Crêperie, då vi åt lunch.
Det var vädigt trevligt!

Vi tittade även in i en konstnärsaffär och jag blev riktigt sugen på att jobba lite med lera. Fast jag måste kolla upp lite mer om hur det var man gjorde igen innan jag tar på mig och köper sånt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så kul :) Vi har just börjat med lera, du borde prova för det är fantastiskt roligt!

2009-09-15 @ 19:09:31
URL: http://aliblyerts.blogg.se/
Postat av: Siri

Haha, om spindlarna är stora nog att de hörs skulle jag se det som en mycket bra anledning till att vara rädd.

2009-09-15 @ 21:51:52
URL: http://sirre.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Tack så mycket :) Då måste du lägga upp bilder när den blir klar!



Jag köpte hårtidningen på Ica Maxi, det fanns två olika men jag tog den billigare ;)

2009-09-16 @ 15:32:25
URL: http://aliblyerts.blogg.se/
Postat av: Bella

"Den var så stor att pappan skämtade om att det vara the Spiderman, och att jag fick två på köptet av en!"



..."det vara"?! och jag trodde min svenska hade barkat sen i våras xD ...måste vi lära dig svenska när du kommer tillbaka blir jag besviken ;)

2009-09-20 @ 01:34:33
URL: http://albinobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0