Paris says hello summer

Snacka om hett väder!

Det är vindstilla och kring 20 grader ute, så i solen är det betydligt varmare! Sen så är det varmare/mer kvavt i luften än i Sverige, därför känns det som det är minst 5 grader varmare än när det är 20 grader hemma.
Imorgon ska det tydligen bli ännu bättre väder, den dagen ska tas till vara på!

Idag har jag gått ganska mycket. På morgonen gick jag till La gare för att hämta tidtabellen till St Germain en Laye och på vägen hem hade jag tänkt stannat till på supermarket och köpa lite grejer, men eftersom det är måndag så öppnade de inte förrän kl 2. Så jag har just kommit hem från att ha varit där nu. Jag samman lagt varit ute och gått i ca 1- 1,5 timme.

Det känns konstigt att öppna fönstret för att försöka få in lite värme i rummet istället för tvärtom.
Men det är mysigt!

Kommentarer
Postat av: Elias

Är jag avundsjuk? Hmm, nejdå!



Nåja, får trösta mig med att det faktiskt är ovanligt bra höstväder här hemma i Sverige också :)

ca 15C i skuggan är inte fyskam i september!

2009-09-07 @ 18:46:08
Postat av: Janne

tjafsa inte med Frida om små saker!!

2009-09-07 @ 19:33:53
Postat av: Big sis

Varje gång jag försöker ge igen Sanna så

ger du igen med det dubbla.

Som hemma ;)

Så allt är väl som det ska hehe!

Peace?



Skönt med värme!

Men jag håller med Elias, vädret här är

ändå bra för att vara höst!



KRAMIS!

2009-09-08 @ 07:25:03
URL: http://fridda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0