Paris says hello sweden


Jag har fått lite abstinens av svenska saker nu, det är tur att det finns Ikea-saker överallt!
Jag har botat den genom att hänga på aftonbladet och expressens hemsidor för lite nyheter och jag toppade nu på morgonen genom att se Idol 2009!
Då känns det nästan som att vara hemma igen.

Jag är grymt trött idag, känns som att jag knappt har sovit något inatt, vilket jag faktiskt gjorde. dock så tog det långt tid innan jag somnade och när jag väl somnat så vaknade jag hela tiden. Jag ska fara och handla lite senare idag, om det finns blåbär ska jag nog ta och göra blåbärs scones.

Sen så ska jag göra Crêpes idag helt själv - det blir spännande!


Kommentarer
Postat av: Big sis

jag gillade Jon mest! han med brillorna och den sköna avslappnande stilen =)

2009-09-09 @ 18:08:20
URL: http://fridda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0