Paris says nothing to do

Tack för alla fina kommentarer!

lite svar på frågor:

Ja, middagen är så sen att barnen äter i pyjamas.

Skor innomhus eftersom golven är kalla, men mamman säger att det är innomhus skor som gäller (själv hade hon på sig utomhusskor) och så springer de omkring med dem på heltäckningsmattor... det är lite konstigt.

Familjen är inte snobbig överhuvudtaget, vilket är väldigt skönt för mig. Barnen är väldigt söta även fast jag har svårigheter med franskan.

Idag har jag skjutsat Aurilien till Fritids och efter drygt 8 timmars av ingenting speciellt att göra ska jag hämta honom.

Jag har pratat med en annan svensk Au Pair i telefon och vi ska nog träffas på Torsdag - yeei, lite social aktivitet :)

Sen har jag även pratat med Elias i telefon vilket var skönt.

Nu måste jag fara och hämta Aurilien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0