Paris says provet gick nog bra

För de som inte förstod, dvs Elias, så kostar Musebiljetterna 2000 kr eftersom det är slutsålt^^

Annars har jag fått veta att jag kommer få gå skola den tid jag ville! Det är bra, för det betyder att jag nog ligger på en bra nivå också. Dock såvet jag inte nivån säkert eftersom det var Mamman som tog emot samtalet. Men, jag måste klara det muntliga provet imorgon. Jag hoppas det går bra, jag kan ju iaf gör mig förstådd det är bara lite problem med att komma ihåg alla böjningar och förklara saker. Jag ser fram emot skolstarten närsta vecka - men inte att betala det!

Idag har det gått rätt bra iaf, nu är alla barnen här i veckan så det kommer bli full rulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0