Paris says "Sanna est mouillé"

Eller så var det kanske Aurilien som ropade det efter att han badat klart. Höjdpunkten med badet var nog att blöta ner mig, han tyckte det var så roligt att göra det att han gjorde det om och om igen fast han lovat att aldrig mer göra det. Fast det var ganska roligt, för han var på väldigt bra humör idag. Han var även lite trött med det gjorde bara att han blev gosig och på bra humör. Det kan jag lätt vänja mig vid!

Imorse skjutsade Clemence och Romain till skolan - i spöregn, immiga fönster och rusningstrafik. Det var minst sagt en upplevelse - Som jag gärna skippar nästa gång.

Vid tiotiden träffade jag Kajsa på tågstationen, efter att ha hittat den sista parkeringsplatsen (för att få de var ajg tvungen att gå ut och fllutt på lite grenar och en stock som låg där efter att ha blivit kapade från ett träd - men det är inget som skrämmer Sanna inte!). Tur och retur kostade 80 kr och då kunde man även åka metro senare på biljetten. Vi for till Les Halles och shoppade lite. Jag köpte en grå-vik stickad klänning från Pimkie, en lila kofta från Zara och en vit tunn tröja från Bershka(Där fanns det skitsnygga kläder!).
Vi åt på en kinesisk restaurang, plat du jour för endast 4,75 euro, vilket är väldigt billigt för Paris!
Det var riktigt trevligt att ha någon att prata Svenska med och diskutera och jämföra familj med. Och sen så var Kajsa en väldigt trevlig person också!

Imorgon far vi till Lille över helgen, så kommer inte göra några uppdateringar förrän vi kommer tillbaka.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha det så trevligt i Lille!

2009-09-05 @ 02:42:45
Postat av: Janne

Du har haft en jättebra körlärare då kan inte ovväder vara ett problem......

2009-09-05 @ 16:12:37
Postat av: Big sis

Imorse skjutsade Clemence och Romain till skolan

du glömde visst ett jag ^^

hihi! känns kul att få ge igen!!



Jag skulle gärna kunna tänka mig att se bilder på dina snygga kläder efter helgen.



KRAMIS

2009-09-05 @ 18:55:43
URL: http://fridda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0