Paris says sleeping is nice

Idag var jag trött, så bestämde mig för att ta en tupplur. ca 4-5 timmar senare mår ajg bättre mer trots det fortfarande trött. Och jag är trött nu så jag ska ta och sova mera!

Annars har det varit en rätt händelselös dag, Aurélien grät mycket i morse så jag botade det med att om han åt upp all frukost fick han se tv i 10 minuter. Vilket mamman i familjen inte är fan av medan pappan tycker det är helt ok. När vi väl kom till fritids(varje onsdag) så vägrade han kliva ur bilen, så efter 5-10 minuters övertalning och väntan klev han äntligen ur bilen!

Sen for jag för att hämta Romain vid kvart över tre, tog drygt en kvart dit, men vi var inte hämma förrän 10 över fyra. I love trafic jam - NOT! Speciellt inte när det är i världens uppförsbacke.

Imorgon blir det nog Paris med några tjejkompisar! (måste lägga maken till och skaffa några killkompisar, att jämt umgås med tjejer kommer göra mig alltför feminin - och efter att ha hängt med erik&erik säger det en del!)


Kommentarer
Postat av: Elias

Problemet blir väl att hitta killkompisar när det knappt finns någon kille som är au-pair :P



Men det kommer vara kul att se hur du blir när du ä som mest feminin ;)

Puss!

2009-09-16 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0