Paris says faire mes valises, c'est difficile


Världens minsta häst? Tydligen, med sina 30 cm i mankhöjd.
Skitgullig!

Jag har haft en skitkul helg med massor av sol och knappt under 20 grader under hela dagarna. kl 22.00 på lördagskvällen var det fortfarande övewr 20 grader - underbart!
På söndagen var vi i Norska kyrkan i Le Vesinet och spelade vollyboll och hade grillfest. Riktigt kul :)

Jag hade tänkt börja packa inför London idag, men jag har en problem. Jag tvättade idag och nu saknas 2/3 av kläderna jag stoppade in i tvättmaskinen. Vars har de tagit vägen?
Jag hoppas att Christian(Pappans faster) bara har lagt dem på något konstigt ställe - annars har jag problem.


Kommentarer
Postat av: big sis

Hoppas du hittar kläderna och får en trevlig resa.

Glöm inte Primark hehe butiken som gör kunderna helt lyrik/galen men bra priser..

KRAMIS

2010-04-27 @ 19:04:27
URL: http://fridda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0