Paris says Pågen underbara Pågen

Det känns nästan överdrivet att säga hur totalt överlycklig jag är över att Pågen bakar skorpor som de sedan säljer i Frankrike. Krisprolls! Äkta svenska skorpor - en hel påse för 1,5 euro! Kärlek <3

Imorgon blir de svenska affären då jag har hört rykten om en viss leverpastej... MUMS!

Idag har jag och barnen spelat in massa tokiga filmer med min kamera. Underbara!
Även om fyraåringen ser ut som en krigshjälte, igår föll han i badrummet och spräckte ögonbrynet...

Jag gillar verkligen min värdfamilj. När föräldrarna kom hem från Indien fullkomligt strålade allihopa av lycka och jag blev överröst med beröm. Mormor hade tydligen beskrivit mig som "Adorable" bland annat - riktigt kul!

Det kommer bli jobbigt att fara hem. (Jag märker min norrländska)
Som Lena sa "Jag har som slutat längta hem nu - vad ska man göra hemma?"



Jag avslutar med en bild på det Amerikanska Potatismoset som Justin bjöd på i Lördags. Det serverades med en köttfärslimpa. Jag kan säga att jag var väldigt skeptiskt mot maten då jag sett honom laga den.
Potatismos med skal och allt... hmm


Kommentarer
Postat av: big sis

Vilket härligt inlägg :)

Stackars 4åringen dock, måste gjort ont!



Slutat längta hem.. klockrent uttryck! haha!

Ni kommer bli kvar där nere båda två!

;)



KRAMIS!

2010-04-15 @ 08:53:53
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Janne

kan vi hyra ut ditt rum?



Frida fick två stugor i ett nafs!

2010-04-15 @ 16:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0