Paris says go on and fool me

Vilken upplevelse!
Jag och Kajsa for och klippte oss idag.
Vi fick varsin "morgonrock" isf för kappa foch att skydda oss mot hår(fungerade inte så bra.
Sen fick vi sitta bredvid varanndra när de tvättade håret.
Frisörerna klippte med räserfart! Kajsa var klar på max 10 minuter och jag på kanske 15-20.
Dock blev det dyrare än beräknat, först och främst så la de i en hårinpackning som kostade 8 euro och sedan ahde de sagt innan att jag skulle räknas som korthårig men efteråt räknades jag som långhårig så det blev som vanligt pris i Sverige/Skellefte.
Men jag blev nöjd med resultatet!

Fyraåringen är jättegullig just nu. Även om han har lite svårt att förstå varför han inte får lyfta/stoppa in händerna innanför min kjol eller dra i min urringning.

Kommentarer
Postat av: big sis

vill se bild på frisyren!

haha 4 åringen får mig att skratta igen!

kram

2010-04-21 @ 14:01:48
URL: http://fridda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0