Paris says påskhelg




Det syns att det är påsk, eller hur?


Jag har haft en toppenhelg med mitt livs första besök på ett riktigt Akvarium, Galleries Lafayettes, Svensk påskmiddag och en hemmafest hos en Parisare (haha!). Allt var verkligen super föutom att när jag kom hemm på söndagen så stank jag rök därför att alla parisare på festen kedjerökte i lägenheten = Sanna totalt rökförgiftad. 
Det tog vädring av jackor och skor, tvätt av alla kläder och två bad innan jag kände mig luktade normalt igen.  

I helgen är det dags för högskoleprovet, spännande värre! Det är lite svårt att motivera sig, men som jag sa till Lena "Jag blir ju glad bara för att provet inte kommer var på franska", så jag känner att peppen kommer.

Förra veckan bästa köp:
 
(även om bilden är skitdålig)

På akvariumet insåg jag att fiskar är jätte roliga att fota, dock så är det helt jävla omöjligt. Särsäklit alla dessa vithajar som jag ville fånga, men nejdå, jag tog ca 300 bilder där och inte lyckades jag få en bra bild på en haj!

 

 



 

 




Kommentarer
Postat av: big sis

Fina bilder sis! Och snyggt "linne".

Det låter bra att du haft en bra helg - tråkigt dock att bli inrökt - det är aldrig kul.



Hur går det med barnen och mormorn i vecken?



många kramar

2010-04-07 @ 11:34:58
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Elias

Jag fetdiggar ungen på sista bilden! ;D

2010-04-07 @ 13:19:24
URL: http://adventuresofelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0