Paris says lost in an other world

Nu är det en vecka sedan jag skrev sist, hoppas ni har saknat mig!

Den största anledningen till varöfr jag  inte har skrivt på ett tag är för att jag har fastnat. I böcker, det vill säga. Jag har varit fast på samma sätt som jag var när jag gick i sexan och läste Triologin om härskarringen på en vecka. Förutom att jag har varit lite med social nu då jag faktiskt har varit tvungen att jobba. 



Det började med att jag i tisdags såg "Percy jackson and the lightning thief", då jag läst de två första böckerna i den serien och har den femte på datorn kände jag mitt tvångbeteende komma fram. Så jag laddade ner de två salnade böckerna i form av ljudböcker från itunes och då itunes(apple) gör allt för att tjäna pengar gick inte filerna att konvertera om till mp3-filer så därför har jag varit bunden till min dator. Nu, 18 timmar av lyssnade senare, är jag nästan klar med den andra boken och borde därför snart komma ur mitt tvångsbeteende och bege mig tillbaka till den verkliga världen. Dock så har jag ändåp knappt kunnat lämna huset då jag stannade hemma tisdagen pga av att jag fortfarande kände av matförgiftningen jag råkade ut för i söndags och sen har jag varit hemma med sjukt barn.

Och ja, recaps på vad ajg gjorde i helgen kommer när jag har läst klart sista boken.

Kommentarer
Postat av: Elias

Oväntat ;)

2010-02-18 @ 22:21:41
URL: http://adventuresofelias.blogg.se/
Postat av: Big sis

Varför heter filmen Percy och Åskviggen..

det är ju ta mej tusan Harry Potters kvast..?

Jag fattar ingenting :)



ps. Mike Myers såg jag ikväll var med i inglorious bastards HAHA :)



kram kram

2010-02-20 @ 00:22:17
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Elias

Åskvigg är en direktöversättning av "lightning bolt", så det har inte så mycket med Harry Potter att göra bortsett från det faktum att en kvast i Harry Potter är döpt efter blixten :P

2010-02-20 @ 00:40:20
URL: http://adventuresofelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0