Paris says my weekend

haha Jag spelade nyss spel med 11åringen. Vi testade spela ett fransk spel som gick ut på att förstå en dialekt som de har i norra frankrike... som ett spel om skånska för så annolunda var det. Jag kan inte säga något annat än att jag såg bara ut som ett frågetecken fram tills att vi gav upp. Sen spelade vi ett hederligt frågesport spel, typ barnversionen av Geni. Det gick betydligt bättre och jag vann med en poäng över honom. Score!

Nu ska jag bjuda på lite bilder från helgen!

God mat! Anka med mild pepparsås och typ klyftpotatis.

Sen besökte vi även katakomberna!







Rätt koolt, rätt instängt och inget jag skulle göra igen. Men nu är det gjort!


Kommentarer
Postat av: Fanny

så du tar inte mig till katakomberna alltså?

2010-02-03 @ 05:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0