Paris says pepptoppen

Jag känner verkligen peppen på helgen!
Elias kommer hit, det är alla hjärtans dag och vi firar våran 2årsdag... och som det inte vore nog med det så kommer Mirka också till Paris i helgen!
Galet!

Det är över ett och ett halv år sedan jag sen jag såg henne, hon var utbytesstudent i min klass under andra året av gymnasiet. Nu kommer hon hit från tyskland på klassresa med sin franskaklass.

Jag känner verkligen peppen!

Det enda molnet på min himmel är att jag tror vi ska hålla föredrag på skolan nästa vecka, och jag kommer inte ha tid för att förbereda det. Det får funka ändå. 

Kommentarer
Postat av: Big sis

vilken härlig helg att längta till :)

många kramar

2010-02-11 @ 12:48:44
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Nadia

Hej. Jag är en tjej som funderar på att åka som au pair till frankrike till hösten. Jag undrar om du åker via en förmedling eller har du hittat familjen själv? skulle vara tacksam om du skulle vilja maila mig på min mail om du har lust att svara på några av mina frågor om livet som au pair i frankrike.



Hoppas att du vill hjälpa mig lite.

Med vänliga hälsningar Nadia. [email protected]

2010-02-15 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0