Paris says Så var ledigheten över...

...tur att det bara är en dag innan det blir helg!

Och för att göra det hela ännu bättre pratade jag just med föräldrarna om lördagmorgonen, behöver inte jobba då vilket betyder att jag kan gå ut med mina girls! Jag taggar!

Så vad har jag gjort i veckan då?

Måndagkväll kom Frida hit och vi lagade och åt lasagne, såg film och hade allmänt trevligt.



Tisdagsen spenderades med Frida i Paris, och för att vara mer exakt - Eiffeltornetstopp. Jag tog lite fina bilder, min digitalkamera förvånar mig än en gång!





Det blev dock jobbigt på hemvägen. Min väg från stationen --> hem var avstängd på grund av vägarbete och jag blev tvungen att föjla skyltar som skulel leda mig rätt. Dock så slutade ju skyltarna efter ett tag då de antog att man hittade resten av vägen... Jag kom hem efter 50 minuter.



Det blåa är vad jag brukar köra, det röda är vad jag körde...




Onsdagskvällen spenderades på en bar i Versailles med Frida och Lisa! Riktigt kul att bara komma iväg och göra något!

Bild tagen av "servitören", dock ser vi alla lite mysko ut.


Och idag har jag och Frida varit och shoppat! Min nota slutade på 700 kr även om jag gärna hade köpt lite fler saker... Modet i Paris har nu ändrats ganska mycket. Nu är allt beige eller småblommigt, ni vet, allt som jag inte gillar. Dock hittade jag mig en fin vit skjortklänning(som jag letat efter i nåt år) och en lång vit cardigan på Zara. Sen köpte jag också en cool t-shirt/linne som visar "My Hero Criteria" i tryck och text. Älskar den!


Kommentarer
Postat av: Big sis

kul med shopping och toppen av tornet!!!



har lena bytt hårfärg?



många kramar

2010-02-25 @ 21:55:15
URL: http://fridda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0