Paris says patin, bus et cetera




Jag vet inte riktigt varför, men det är sådana här dagar som gör mig verkligen glad över att vara i Paris.
Dagen har bara varit lyckad, inge krångel utan allt är bara så enkelt.

Vi trotsade plusgraderna och det gröna gräset - vi åkte skridskor utomhus. Isen var skitdålig med skridskorna var helt OK. Dock var det väldigt mycket folk där och trots det betedde sig fransmännen sig som i trafiken. Viss sket helt i fartbegränsningarna och höll på att köra ihjäl resten av skridskoåkarna.

Sen begav vi oss iväg till de latinska kvarteren där Jag, Lena och Maja åt middag och hade det trevligt. Då Maja begav sig iväg för att se teater beslutade sig jag och Lena på att åka buss. Vi hade skitkul, även om att åka buss kanske inte låter som världens roligaste grej, så satt vi faktiskt och gapskrattade. Vi åkte runt och massa olika håll och passade på att göra extra mycket sightseeing. Att åka buss gick faktiskt skitsnabbt och det fanns hur mcyket som helst att se.

Vi bestämde oss för att kolla in en Live-bar, men när medelåldern var ca 50+ for vi vidare på våran sightseeingtur.
Jag är fortfarande sjukt imponerad av min digitalkamera. Den tar sjukt bra bilder - särskilt utan blixt!
Jag önskar verkligen att jag hade ett bildredigeringsprogram - men faktum är att ibland behöver jag det inte.

Kommentarer
Postat av: Siv

Hej Sanna! Har du tagit den här bilden? Den är jättebra! Kanon! helt enkelt! Kul att följa din blogg! Kram!

2010-01-25 @ 10:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0