Paris says at home with sick child

Jag har suttit barnvakt hela dagen och ska fortsätta i några timmar till. sjukt barn är inte roligt, men han åtminstone har han varit ganska frisk idag.  Jag är nöjd över att jag lyckades övertala honom till att ta sig en tupplur på eftermiddagen, Han grät, skrek och gnällde. Jag stod på mig och tillslut valde han själv att säga "Sanna jag vill gå och lägga mig nu". Underbart när man vet vilka knappar som fungerar :)

Annars har jag förbrett middagen under eftermiddagen, min första gryta. Dock ska det bli spännande att veta resultatet då pappan bara sa tusen grejer jag skulle he i och jag tog väl vad jag tyckte var lämplig mängd. Jag återkommer om det vart lyckat.
Kött, Paprika, Tomater, Vitlök, Lök, Champingoner, Örter från Provence och Vatten = vad jag tror jag var mina ingredienser.

Har även läst igenom min läxa som var "Le fait du jour" av Anna Gavalda och jag är säker på att jag har läst det förut. Så det blir att resumera upp den ikväll så jag slipper göra det på söndag!

Nu ska jag gå för en viss fyraåring vill leka med mig!

Kommentarer
Postat av: Tarja

jag är nyfiken på hur grytan blev......kram

2010-01-30 @ 12:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0