Paris says compliments

Fyraåringen är sjuk så blir mycket jobb för mig, dock har föräldrarna fixat så jag kan fara till skolan ändå.  Så jag jobbar "halvdag" och får lite extra betalt, det är inte många som har en värdfamilj som offrar sig på så sätt.


Nu nöjer jag mig helt enkelt med att citera min värdmamma:

"Jo, förresten så glömde jag bort att säga till dig... Din franska har blivit väldigt bra nu! osv osv... ...till sommaren kommer du prata flytande!"*

*Personlig översättning av mig från, självklart, franska.


Kommentarer
Postat av: Big sis

kul att du får beröm :)

kram

ps. jag tror hon har rätt. Bonjourno;)

2010-01-11 @ 23:37:47
Postat av: Tarja

Va kul att du fick beröm!!!!!

och extra betalt!!!

2010-01-12 @ 17:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0