Paris says poor things

Jag tänkte börja med en sak jag tänkt på väldigt länge - de franska föräldrarna som väljer namn åt sina barn som blir väldigt tokigt på engelska. Föräldrarna har nog inte tänkt tanken på internationella karriärer.
till exempel namnen som utalas "Tangui" och "Kom" Men stavas Tanguy och Come.
Tanguy kommer bli kallad Tan Guy om han far till en engelsktspråkigt land. Poor thing!

Elias har äntligen fått internet så just nu pratar jag med honom.

Imorgon ska vi nog fara och åka skridskor, köpa garn och typ hänga på en bar. Eller något sådant - Det blir aldrig som man planerat i Paris!

Sen måste jag ta tag i min läxa - läsa tre texter om svinis och göra en resumé. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0