PAris says rêver en français, c'est l'habitude maintenant.

Ja, som rubriken säger så har jag drömt på franska igen. Det börjar bli vanan, dock så pratar jag bara franska när jag drömmer om situationer där jag pratar franska i vanliga fall.

Idag har jag varit jättetrött, kanske inte så konstigt med tanke på att jag satt uppe efter midnatt för att göra klart läxan. Dock var ajg inte ensam om att vara trött utan större delen av min klass verkade minst lite trötta.

Jag har även börjat se på min Criminal Minds season 2 box nu = kärlek!

Aurélien var lite jobbigt i eftermiddag eftersom han var väldigt på mig "Sanna! titta här!" Sanna, gör det här" Sanna!" Sanna!" ...så blir det tydligen efter helgpausen. Men vid middagen och efteråt var han den lilla ängeln ha vanligtvis är.

Jag måste även nämna att jag börjat bli märkesmänniska. Efter jul har jag köpte 2 yves Rocher-krämer och en Body butter-kräm frön Body shop. Ni som känner mig vet att jag inte bryr mig så hårt om sådant, men kan man låta bli när det är 50% rea? Jag älskar vinterrean här, en månads rea på a l l t. Perfekt då man vill unna sig något extra. Det är fortfarande kring en vecka kvar :)

Sist men inte minst måste jag ju tacka för alla kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Big sis

jag vill också köpa bra produkter till mycket bra priser!



A verkar vara så söt! Tänker på svärdfilmerna du visade i julas :P naaw!

2010-01-25 @ 22:30:59
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Elias

Om det verkligen är rea på allt så skulle jag passa på att köpa lite teknik!

2010-01-26 @ 12:00:50
URL: http://adventuresofelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0