Paris says hursomhelst

Grytan jag gjorde här om dagen blev jättegod! Familjen var faktiskt imponerade och överröste mig med komplimanger om att jag är väldigt bra på att laga mat, det är riktigt kul att höra då jag får veta ingredienser och sedan går på känsla under matlagningen :) De sa även om jag gjorde den där i Sverige så skulle den bli en succé!
Förresten, finns "örter från provence" att köpa i Sverige? Eller borde jag köpa med mig det härifrån?

Idag har vi som vanligt varit i Paris, men något som är ovanlig var att marken var täckt av en tunt snötäcke. Docki när jag satte mig i bilen för att fara till Paris var det redan flera plusgrader och strålande sol!

Jag har köpt två plagg på second hand för 6 £. en asiatiskklänning som jag ska sy om lite och en gigantisk väst som jag måste sy om mycket. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Tarja

det finns provansk örter i Sverige. Kram

2010-01-31 @ 16:27:51
Postat av: Big sis

gu vad kul med komplimanger. ta åt dig sis!

2010-01-31 @ 23:05:17
URL: http://fridda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0