Paris says last week

Jag kan ju bara säga att jag har än en gång haft en av de roligaste helgerna i mitt liv, trots att även det värsta som någonsin hänt mig även inträffade.
Nu är jag i full gång att sortera och städa för att förbereda inför packandet. Min vecka hitills:
- sytt klart klänningen
- sett nationaldagsparaden på tv (det spöregnade)
- varit på verkstad och fått backspegeln lagad
- tankat bilen
- sorterat alla mina officella papper
- skickat brev till sjukförsäkringen angående att min ersättning ska in på mammans konto
- fått Lady Gagas senaste skiva (bränd) av barnen
- sett en hel säsong av CSI 

Det jag har kvar att göra är:
-städa bilen
-städa rummet
-packa!
-stryka alla mina kläder så de går ner i väskan
-shoppa


Nu såhär passande inför att jag ska fara hem är trycket i bröstet tillbaka och Mamma har ställt mig i  kö hos en astmasköterska när jag kommer hem. Vi lyckas tajma det så bra att hon gick på semester nu så vi får se när jag får en tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0