Paris says planer

Jag har påbörjat klänningen jag ska göra till flickan. Ska klippa ut de sista delarna nu och anpassa mönstret till henne. Hon gillade tyget vilket var bra, det var skitsvårt att hittat något som hon skulle gilla och jag hade nästan gett upp då det helt plötsligt låg framför ögonen på mig. Jag börjar antingen sy ikväll, eller imorgon om jag är lat. 

Lena är hemma i skråmträsk nu och jag är ensam kvar i Bailly :( Alla kompisarna man har haft här är det många som har kommit och gått men en sak har de flesta gemensamt. De far hem i helgen. 

Men jag har tur, Syster kommer i veckan med Malin Larsson :) ska blir kul med lite folk. Och som att inte det var nog kommer Olov och Jenny hit också...!
Och Kajsa som faktiskt stannar ända tills den 14e ska kanske ha något sorts avslutsfirande i helgen - och jag ska försöka tima allt :)

Imorgon är det bara 2 veckor kvar... Galet!
Jag vill stanna! Jag vill hem! Jag vet inte var jag ska känna inför hemkomsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0