Paris says hetta

Idag har vi varit inne i paris, och vad har vi gjort? - SVETTATS!
Herregud... jag känner mig så fruktansvärt obekväm då svetten rinnner konstant. Fransmännen som har mer kläder än mig ser ändå lite svalare ut.  Tacka vet jag tio minusgrader.
Rean har börjat - proppat i affärerna och värmen ute gör så det är nästan svettas ihjäl i metron.
Paris är ett jobbigt ställe att vara just nu, det var 36 grader idag.
Jag har börjat se Pretty little liars, faktiskt ganska bra påminner om gossip girl men med lite mer spänning. 
Dock stör jag mig väldigt mycket på stylisten som har fått lite för fria händer. 3 av 5 ser ut som misslyckade dockor, oproportionerliga - skitsmå huvuden och jättemycket (lös)hår - med alldeles för mycket smink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0