Paris says certifikat på min franska som inte ger något

Jag mår inte så bra idag. Huvudvärk, skittrött och ont i bröstet när jag anstänger mig etc. Jag kan ah feber också men jag litar inte på "scanner"-termometern de har här. Jag minns inte på vilken sida av pannan man skulle göra så jag testade båda = över 1 gradsskillnad mellan de två sidorna...

Sista dagen på skolan idag, Provet hade gått helt okej :) Det muntliga var faktiskt bättre än det skriftliga :)
Jag har då klarat av nivån B2 - vilket innebär att om jag skulle komma tillbaka till frankrike och plugga skulle jag börja på C1 nivå vilket är för de som pratar nästan flytande/så pass bra att man förväntas kunna typ all grammatik.
Det känns bra även om de inte räknas i Sverige!

Aldrig mer ska jag återvända till de där pisslokalerna!

Kommentarer
Postat av: big sis

Sanna är bra, hipp hurra :)

2010-06-17 @ 15:20:42
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: anna

vilken skola? jag har åxå upnått B2 på sorbonne. åxå glad att aldrig mer se de pisslokalerna! :)

2010-08-13 @ 14:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0