Paris says i like it!

Har jag sagt hur nöjd jag är med mina nya shorts? Riktigt nöjd! Jag hittade dem för över en månad sen men bestämde mig för att tänka på det, två dagar senare fanns de ingenstans och jag kollade på 5 affärer... Men I helgen hittade jag dem!
Men när jag köpte dem såg jag även en grön skorta som jag MÅSTE ha. Den bara skriker SANNA KÖP MIG. Så nästa helg har jag planerat att hitta den och köpa den. 
Inte ska det vara så svårt när det finns ca 30 ZARA här, varav 3 ligger på samma gata och typ 50 meter från varandra... Det är galet när amn letar efter en specifik grej och kan bara gå på samma affär en heldag för det finns så många.
Inte som skell kan jag lova!

Nu i helgen blir det roadtrip och jag längtar och hoppas på bra väder!

Det är bara 10 lektioner kvar tills skolan är slut! Och vi har prov på tisdag. Jippi, men det kommer vara skönt att göra bort det!

Kommentarer
Postat av: Elias

Tjejer, alltså...

2010-06-01 @ 09:34:44
URL: http://adventuresofelias.blogg.se/
Postat av: Janne

riktigt häftiga shorts! varför köpte du inte skjortan när den skrek så....... /pappa hihi

2010-06-01 @ 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0