Paris says mediciner

Detta är vad jag fick efter mitt besök hos doktorn i fredags. Det är tre "recept" på olika behandlingar och massa olkia mediciner. Plus "stopp för jobb"-papper som det så fint heter.

Om dagen tar jag just nu 4 piller, antibiotika och antiinflammanterande tror jag, plus 3 x 2 tryck av inhalator. Plus huvudvärkstabletter, special nässpray etc.
Mamma och pappa ska boka tid hos mig i Sverige.

Om det inte blivit skillnad i mitt tillstånd tills onsdag så blir det nog doktorbesök och troligtvis sjukhusbesök med radiografi och andra tester senare i veckan.
Man kan då inte säga att de inte tar saker allvarligt här.

Just nu vill jag bara bli frisk så jag kan njuta av min sista tid i Paris...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0