Paris says l'avenir

Då har jag tagit tag i mitt liv och börjat bestämma vilka program och kurser jag ska söka. Förutom psykologprogrammet så blir det lite olika kurspaket. Dock är det lite svårt att prioritera.
För ambitiöst att läsa Franska på halvfart samtidigt som man pluggar något annat första terminen på helfart?
Jag har som ingen aning Jag satsar på allt just nu. Tips?

13 utbilningar ska jag söka just nu, kanske ökar det kanske minskar det...

Dock är det Ume som gäller för alla enstaka kurser då det är lättare på alla sätt. Skönt att det är bestämt iaf.
(Jag kommer få chocken om jag plötsligt får veta att jag har kommit in i Örebro eller någon annanstans som jag inte heller vet vars det ligger.)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja absolut jag ska göra mitt bästa!! :D Jätte synd att du inte är hemma då :( Hade varit så kul! Men vet du nu när du kommer hem? Är du hemma den 14 maj? Jag och Karolina ska ju ha en gemensam fest och vi ska snart skicka ut inbjudningar osv,..hoppas du är hemma då!!

Och den 11 juni? Då jag tar studenten, vill ju ha dig där :)

Ursäkta också mitt sena svar, det är ruggit mycket nu innan påsk osv och ansökningar till skolor som ska fixas osv men vi ska abolut kunna prata det tycker jag! Har ju lite att berätta,...känns så sjukt att vi missar så mycket med varandra. Du kanske har sett min status på fb tex? Men vi får höras helt enkelt! :D Kram!

2010-03-24 @ 22:48:00
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: big sis

hey sis!

jag har ingen aning om vad jag ska ge dig för tipps! bara söka sen ser vi sen vad som händer. :)

2010-03-29 @ 15:50:14
URL: http://fridda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0