Paris says spinning right round

Jag orkar inte skriva just nu, jag har haft en om tumlande vecka.

Superhelgen med min familj. Det var bäst trots att det  bara tog Frida tio minuter  tio timmar innan hon slog mig första gången.

Sen igårkväll som var värsta kvällen jag varit med om här, snacka om storbråk! (mellan barnen)
Men då även jag blev tvungen att skricka för att få ordning på dem (ca 10 minuter) så kändes det som jag varit ute på stidsfältet.

Måste söka till högskola nu. Väntar på att mamma och pappa ska komma hem så de kan öppna mitt brev med pin-koden.

Har fått bekräftelsen på Högskoleprovet den 10 april. Pluggdags!

På tal om plugg, jag har terminsprovet på måndag, kan ärligt säga att jag bara kan hälften riktigt bra.

Och på tal om franska satt jag just och läste Bamse för 4-åringen och 9-åringen, det är jobbigt att direktöversätta. Särskilt när pappan står runt hörnet och skrattar. Men det är kul att fyraåringen älskar Bamse :]

Vår/sommar(enligt svensk standard) har annlänt! Varit riktigt varmt hela veckan, trots mulet och blåsigt var det 18 grader varmt idag! (och vinden varm) :D


Det är vad som snurrar runt i mit huvud....
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0