Justja, man får inte glömma vår galna roadtrip till Monets trädgård.


Men det viktigaste först:
Jag åt avokado till min lunch och jag hade köpt den för egna pengar!
Det verkar nästan som jag kommer kunna äta allt efter detta år...














Synd att de valt att måla bron i den fulaste färgen som finns.



Det här är lite av bilderna jag tog, och även om jag har tagit jättefina bilder är ett besök i Monets trädgård inget jag rekommenderar. Det var alldeles för turistinriktat - det kändes nästan värre än att gå under Eiffeltornet under högsäsong. Man fick knappt gå någonstans inom trädgården - vilket gjorde det svårt att ta kort. Och att de hade målat den japanska bro knallgrön...

Det bästa med dagen var när vi körde bil - det var hur kul som helst! Vi lyckades knapp utan några felkörningar även om det krävdes 4 stycken att lyckas. 

Galen roadtrip är avklarad från min att-göra-lista!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Avokado <3



Väldigt fina bilder hörru!

Hehe tur att bilresan gick bra!

2010-05-11 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0