Paris says sun, sun, sun

Man kan inte göra annat än älska fyraåringen som kommer springandes mot en och kastar/faller ner i din famn för han känner för att ge dig en kram... 

Jag gillar att vara i parken med han. Och idag köpte jag mig en picknickfilt så jag låg i skuggan och vaktade honom, jag kände mig lite som en vakthund...

Annars har jag och lena varit i Versaillesparken och fikat och solat. solen var alldeles för varm och jag fick mycket färg på de där knappa 2 timmarna...  Vi hittade en mysig del av parken där vi nästan var helt själva, passande när vi solade i BH... 

Jag peppar helg med ännu mer sol och ÄNNU varmare! Det blir att vara ute så mycket som möjligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0